773 163 895

Volejte Po–Pá, 8:00–16:00

Better Be Bold: Rozhovor se zakladatelem Dennisem

K příležitosti Mezinárodního dne plešatých mužů jsme měli tu čest mluvit s Dennisem Baltzerem, zakladatelem inovativní značky Better Be Bold. Dennis, který sám prošel procesem ztráty vlasů a rozhodl se přijmout svou novou identitu, vytvořil první prémiovou řadu produktů určenou speciálně pro péči o plešaté muže. V našem exkluzivním rozhovoru se podělil o svou osobní cestu, inspiraci pro založení značky a vize do budoucna. 

  • Blog

14.10.2024

Better Be Bold: Rozhovor se zakladatelem Dennisem

Autor: Michal Byrtus - 5 minut čtení

Co vás inspirovalo k založení Better Be Bold? Byla to osobní zkušenost nebo jste viděl mezeru na trhu, kterou bylo třeba zaplnit?
Především to byla moje osobní zkušenost s vypadáváním vlasů: V roce 2016 jsem si poprvé všiml, že mi začínají vypadávat vlasy. V roce 2020 jsem si oholil hlavu a rozhodl se být plešatý. Hned potom jsem začal mít problémy se suchou pokožkou hlavy, podrážděním, spáleninami od slunce a mastnou plešatou hlavou. Protože na trhu neexistovaly žádné produkty určené pro plešatým mužům, rozhodl jsem se vytvořit první prémiovou péči o plešaté na světě. A tak vznikl den 1 Better Be Bold.

Co vám chybělo u dostupných produktů, když jste si poprvé oholil hlavu?
Pokožka hlavy je jednou z nejcitlivějších částí těla a potřebuje speciální péči. Například neexistoval žádný krém s opravdu dobrým matným efektem. Sprchové gely, které jsem používal, byly plné chemických přísad a příliš agresivní pro citlivou plešatou hlavu. Nebyly tedy k dispozici žádné produkty speciálně vytvořené pro potřeby plešaté hlavy.

Jaká byla odezva ostatních plešatých mužů, když jste uvedli své první produkty? Setkal jste se s nějakou kritikou nebo nedorozuměním?
Náš první produkt - krém pro plešaté s matujícím efektem - jsme uvedli na trh v červnu 2021. Je to téma, které je velmi edukativní – mnoho plešatých mužů bylo nadšených, protože konečně dostali produkt pro svou hlavu. Jiní muži to kritizovali slovy „přežil jsem 20 let bez krému pro plešaté“ nebo „to nemůže být skutečně rozdílné proti běžným produktům na pokožku“ – ale nakonec můžeme říct: Každý plešatý muž, který produkt vyzkouší poprvé, ucítí rozdíl hned od začátku, a to nás velmi těší.

Na který produkt ze své řady jste nejvíce hrdý a proč? Je nějaký produkt, který vás příjemně překvapil svým úspěchem?
První a nejúspěšnější produkt: Náš krém pro plešaté! Miluji jeho konzistenci, matný efekt a velmi jemnou, přirozenou vůni. Používám ho každé ráno a mám ho rád. Ale náš nový produkt, sérum proti pigmentaci pro plešaté, má také velký úspěch, protože řeší skutečný problém. Vývoj tohoto produktu trval více než 2 roky a je to šíleně inovativní!

Jaké jsou podle vás nejčastější mýty spojené s plešatostí a péčí o hlavu? A jak vaše produkty tyto mýty řeší?
Páni, to je dobrá otázka. Často slyším, že si lidé neumí představit, že plešatí muži jsou se svou pleší spokojení (myslí si, že je to jen kompromis a kdyby mohli, vrátili by si vlasy), ale v naší komunitě vidíme, že muži jsou na svou pleš velmi hrdí a šťastní. Cítí se mužně a svobodně. S naší značkou chceme být více než jen „produkty pro plešaté“ – mluvíme o každodenním životě plešatých mužů, výhodách života bez vlasů a mnoha dalších tématech životního stylu, které s plešatostí souvisejí.

Does Barber Shop

Co pro vás znamená motto „Buď tím, kým chceš být“? Jak to odrážíte ve své značce?
Rozhodnutí oholit si hlavu a být plešatý je velmi odvážné neboli BOLD (to je hra se slovy, která stojí za názvem naší značky). Všechno je o „sebeakceptaci“ a pocitu, že se cítíte dobře sami se sebou a svou novou „identitou“. Chceme být inspirací pro plešaté muže, aby našli cestu, a také pro lidi, kteří se stejně jako já v roce 2016 potýkají s vypadáváním vlasů. Doufáme, že těmto mužům můžeme s tímto problémem pomoci a motivovat je.

Jaká je vaše vize pro budoucnost Better Be Bold? Máte nějaké dlouhodobé cíle nebo vize, které chcete se značkou dosáhnout?
Better Be Bold by mělo být synonymem pro plešatost. Chceme být lovebrandem mezi značkami pro plešaté muže. Momentálně pracujeme na uvedení našich produktů na trh v USA a plánujeme expanzi do dalších zemí, jako je Austrálie, Velká Británie, Spojené arabské emiráty a podobně. Chceme být mnohem více mezinárodní, a proto začínáme vytvářet obsah v angličtině – jsme sice z Německa, ale chceme, aby si naši zábavnou a emocionální plešatou péči užili lidé po celém světě.

Díky moc za rozhovor.

Zpět na články